Pagina de Șabat 22.01.2016

0
751

Schimbarea de sine

Prima etapă este ca să acționezi ca ei. Există un lider, un profesor; nu este important cum îi spui. El organizează; el aranjează lucrurile în funcție de gradul de pregătire a studenților pentru a accepta asupra lor, mai mult sau mai puțin, indicațiile. Desigur, acestea sunt instrucțiuni, dar nu sunt în conformitate cu ceea ce persoana dorește. El vine pentru a învăța. El vine pentru a descoperi Creatorul, așa că vine pentru a se dezvolta personal. Dintr-o dată, i se spune că este ca în socialism, că e nevoie să se conecteze cu alții, și așa mai departe. I se va explica faptul că realizarea poate fi posibilă doar prin comunicare cu sistemul; sistemul trebuie să fie al lui, el trebuie să reprezinte sistemul, și așa mai departe. Asta este scris în Tora; acest lucru este scris în articole. O persoană trebuie să citească despre aceste lucruri de mai multe ori, până când ceva o va influența. Importantă este participarea. Prin participarea la atelierele de lucru, va simți cu siguranță respingere. Uneori el se simte bine, dar în general se simte rău, însă nu există nici o altă alegere. El trebuie să încerce să fie conștient de acest lucru, să fie sensibil la asta și nu indiferent. Este posibil să participe într-un grup de zece în felul în care participă, pentru a fi acolo, dar nu are nici un progres din asta. Progresul vine în măsura în care o persoană începe să lucreze și să treacă prin situații dificile în grupul de zece. Apar dificultăți și întrebări, și totuși el trebuie să le rezolve; nu există nici o alternativă, caută peste tot unde este scris, ce este Arvut-ul descris în Tora, “Astăzi vă ridicati, voi toți”, “un om cu o singură inimă.” în jurul Muntelui Sinai, ura (Sina) și așa mai departe. Acest lucru este până când își dă seama că el se găsește într-o situație în care practic are nevoie să se corecteze în mediul potrivit, că, în afară de el, totul este corectat; Creatorul a aranjat totul pentru el și în el a aranjat Reșimot. Lumina, care se găsește în repaus absolut, face totul. Și toate modificările sunt în sinele persoanei. Deci persoana trebuie să se aducă la o stare în care el și grupul de zece sunt una. Este ca și cum ai fixa ținta cu o mitralieră. Ai două puncte pentru a-l determina pe al treilea. Deci tu și grupul sunteți cele două puncte (cătarea și luneta) prin care fixați ținta. Dacă le potriviți  în mod corect, atunci de fiecare dată îl veți găsi pe Creator, veți ajunge cu siguranță la El; asta dacă te-ai conectat corect cu grupul. Și apoi va înțelege că toate schimbările sunt în Reșimot care sunt trezite doar în el. Altele decât acest lucru, tot ce i se pare lui că se schimbă, este o schimbare în Reșimot, pe care el o vede mereu ca pe o schimbare în lume. Apoi, el înțelege că participarea la un grup de zece, și în general, în întreaga lume, este, în principiu pentru a vedea că s-a schimbat, că este în mod constant corectat prin integrarea cu grupul de zece, și chiar cu lumea. Totul vine de la Creator, ca o imagine pe care Creatorul  i-o pune în față, pentru ca el să se integreze cu ea doar prin schimbarea lui însuși. El trebuie să vadă întreaga lume la fel de perfectă, ca un grup de zece perfecționat, ca un grup desăvârșit. Totul este perfect, cu excepția lui. El este cel care trebuie să ajungă întotdeauna la perfecțiune. Și el ajunge la perfecțiune prin stabilirea unei legământ. Ori de câte ori se află într-o situație pe care o înțelege și simte că acest lucru este așa și așa trebuie să fie, el este gata să se integreze. Acesta este punctul de pecepție prin care el se susține tot timpul. Apoi, când alte puncte de percepție apar, sentimente de cădere, de disperare, critică și așa mai departe, el se ridică mai presus de aceste puncte, de aceste emoții, de aceste situații. Atunci el face o cerere către Creator. El nu își ridică artificial starea de spirit; mai degrabă, el cere de la  Creator să  îl corecteze, să îi dea putere. În special atunci când se confruntă cu aceste situații, el vrea să adere la forma lumii în care totul se apropie de el, ca o manifestare a Creatorului. Acest lucru, până când simte că întreaga lume este doar o mare de lumină, Șechina (Divinitate), și așa mai departe. Deci, toată lumea devine Kli-ul lui. Acest Kli a fost în toate tipurile de stări opuse, negre și problematice; el umple, el se umple cu prezența Creatorului. Acesta este modul în care el îl descoperă pe Creator.

Din Lecția de dimineată, Articolele lui Rabaș- “Astăzi vă ridicați, voi toți” 18 ian 2016